Reglement trainingen 2023

22-03-2023 14:04

REGLEMENT TRAININGEN

Het trainen van uw hond(en) is te allen tijde voor eigen risico. RWR Swift zal nooit enige aansprakelijkheid aanvaarden, tenzij er met aantoonbare grove nalatigheid is gehandeld.

1. U geeft uw hond(en) op voor de training in de kantine door uw hond op de aanwezig lijst te (laten) schrijven.
  2. De lijst waarop u uw hond(en) inschrijft is genummerd, u kunt uw hond(en) op verschillende posities (laten) opschrijven.
  3. Niet leden dienen direct bij aanmelding van hun hond(en) af te rekenen. De kosten van een losse training bedragen € 4,-, elke volgende hond van dezelfde eigenaar € 2,-. Voor het lopen van een kort stukje bedragen de kosten € 2,- per hond. Het is ook mogelijk om e.e.a. op een verzamellijst te laten noteren zodat u aan het einde van de training alles ineens met uw Pinpas kunt betalen.
  4. Om veiligheidsredenen hanteren wij de volgende regels:
  • Tijdens het wachten, in- en uitlopen tussen de trainingen, zijn de honden te allen tijde kort aangelijnd. Het gebruik van uitrollijnen is op het terrein van Swift niet toegestaan.
  • Honden die samen met andere honden lopen dienen altijd een muilkorf te dragen.
  • Het is verboden om tijdens de training het loopvlak en middenterrein van de renbaan te betreden.
  • Het in- en uitlopen van uw hond dient buiten het terrein van de renbaan plaats te vinden.
  • De looproute naar het starthok loopt ACHTER de kantine langs.
  • Nadat uw hond gestart is, begeeft u zich zo snel mogelijk naar de zandbak om uw hond op te vangen en aan te lijnen. Het is van belang om daarna zo snel mogelijk met uw hond de zandbak te verlaten. (Behalve bij het trainen van jonge of beginnende honden)
  • Het haas wordt altijd omhooggetrokken. Omdat sommige eigenaren het prettig vinden hun hond met het haas te belonen, stelt de vereniging tijdens de training een exemplaar daarvoor ter beschikking. De eigenaar blijft te allen tijde daarvoor verantwoordelijk.
  • Het is niet toegestaan om uw hond ZONDER TOEZICHT aan één van de palen rondom de kantine vast te leggen.
5.Het is verplicht om de uitwerpselen van uw hond op te ruimen,zakjes hiervoor zijn ruim aanwezig .

6.Het wordt zeer gewaardeerd als na afloop van de training geholpen wordt met het afbreken en opruimen van de baan

Een ieder die zich niet aan deze regels houdt ,kan en zal daarop worden aangesproken .

Wij wensen u een fijne training toe.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van RWR Swift

06-83335961 Janny
06-24692067 Andrea( alleen na 19.00 ivm werk)