Nieuwtjes 2016

05-01-2016 12:07

Allereerst hopen wij dat u allen een goede start heeft van het jaar 2016!

*Op zaterdag 23 januari zullen wij weer onze jaarlijkse entingsdag houden in de kantine van Swift. Dr. Oranje zal ook dit jaar de entingen verzorgen en zetten. Vergeet u niet op te geven bij: swiftsecretariaat@gmail.com

Overzicht entingmogelijkheden:

Cocktail € 25,00
Kennelhoest € 10,00
Rabiës € 2,00

*Samenstelling bestuur

Het bestuur van Swift zal in 2016 bestaan uit 6 mensen; Andrea Kuster (Voorzitter a.i. & penningmeester), Monique Colbers (Secretariaat)en 4 commissarissen Josien en Roëll Floor, Felicita Vos en Sarah Schalij.

*Vrijwilligers:

Vindt u het leuk om te helpen bij het reilen en zeilen van onze vereniging? Wij zijn altijd op zoek naar mensen die willen helpen bij het op- en afbouwen van de baan, haas rondbrengen, opvang in de zandbak, hulp in kantine en keuken. Graag willen wij dit jaar een groep van vrijwilligers verzamelen die we kunnen benaderen als er hulp nodig is bij een training, wedstrijd, baanverhuur etc. Dit betekent niet dat u een verplichting heeft voor elke week maar het is fijn als wij op meerdere mensen een beroep kunnen doen zodat we verzekerd zijn dat alle activiteiten door kunnen gaan. U kunt zich opgeven bij Andrea en Monique (via mail of tijdens een training).

*Nieuwsbrief:

Dit jaar geven wij het stokje voor het maken van de nieuwsbrief door aan ons nieuwe bestuurslid Sarah Schalij. Wij hopen haar eerste nieuwsbrief deze maand aan alle leden te kunnen versturen. Heeft u iets leuks te melden of een interessant artikel voor de nieuwsbrief; stuur deze dan door naar: Sarah    Sarah veel succes en plezier met het maken van onze nieuwsbrief die 4x per jaar zal verschijnen!

*Start nieuwe seizoen:

Wij hopen eind maart/begin april weer van start te kunnen gaan met onze trainingen. Dit is uiteraard onder voorbehoud omdat het afhankelijk is van de staat van onze baan (weersomstandigheden).