Structurele oplossing noodzakelijk!

17-10-2017 12:02

Beste mensen,

Al meer dan 2 jaar vragen wij om een structurele oplossing voor het medewerkers/vrijwilligers tekort. Af en toe bieden mensen zich aan te helpen in de kantine maar er is structureel een oplossing nodig omdat het voor de mensen uit de vaste kern medewerkers niet te doen is alles elke week alleen te doen. Zo vragen wij al een tijd om een leerling draaier en mensen die willen leren starten. Verder kan iedereen, als hij iets eerder komt, helpen alles op te bouwen en dit geld ook weer voor het opruimen en schoonmaken.

Als er veel mensen zijn die verschillende functies kunnen doen hoef je niet elke week aanwezig te zijn en kunnen we een rooster gaan maken wanneer wie komt. Wij (Andrea, Monique, Rian, Sarah en Mannes) zijn ook gewoon betalende leden en hebben buiten Swift ook een gezin, werk etc. Zonder extra hulp kunnen we volgend jaar geen volledig trainingsseizoen bieden!

Ik hoop dat mensen zich gaan aanmelden voor de volgende functies: leerling draaier, leerling starter, bestuurslid (Sarah stopt per 31 december 2017 en Andrea vervult nog steeds 2 functies dus een voorzitter is ook nodig!), kantine medewerker en schoonmaak.

Alleen dan kunnen we allemaal genieten van onze hondjes op de baan!